dinsdag 1 december 2015

Weer thuis


Dag 17

We zijn inmiddels al weer een paar dagen thuis en ik ben nog steeds niet gewend aan het weer hier!!
Maar wat was het heerlijk om de meiden weer te zien, want we hadden ze wel gemist hoor.

Na het inpakken van de laatste spullen, (het gewicht was prima YES!!)  vertokken we zaterdagochtend rond 10 uur richting de Cracker Barrel. Toen we daar aankwamen leek het wel of er een paar bussen aan gekomen waren. Het was mega druk in het restaurant, het winkeltje en zelfs buiten! Maar we konden (verrassend genoeg) direct aan tafel. We hebben op het gemak het laatste ontbijtje  
In Florida gegeten toen in de auto en naar het vliegveld. We konden meteen de koffers kwijt, we hebben nog in de Disneywinkel gekeken, met de kids gebabbeld en toen door de douane.

De eerste vlucht verliep voorspoedig en we waren op tijd in Newark. Daar heb ik een broodje en een beker yoghurt bij Starbucks gekocht. (Ik was nu voorbereid want ik wil geen vliegtuig eten meer!!) en onze laatste Chesnut Praline Latte gedronken!! Snik snik!!
 De vlucht naar Amsterdam ging snel (6 uur 22) beetje gekezen en wat geslapen en daar waren we!! Door de douane en onze koffers halen. Jessica stond al te wachten even knuffelen en richting Zwijndrecht!! En wat was het koud, guur en nat!! Bah bah!! Maar mijn ZONNETJES stonden al ongeduldig te wachten toen we de straat in reden!! Hahaha! Wat waren de meiden blij dat we er weer waren ze hadden ons (toch) wel gemist! Koffers uitgepakt de cadeautjes gegeven en lekker aan de koffie met mams, kees en de kids!!  Len is nog even naar bed gegaan ik niet want dat doe ik nooit, ik ga altijd beetje wassen en opruimen!
We hebben s'avond's gezellig met de meiden gegeten en gebabbeld en zijn een beetje op tijd naar bed gegaan!! 
Len moest maandag al gelijk weer aan de slag en ik kon nog lekker beetje bijkomen. Goed geregeld!! hihi

We hebben weer een geweldige tijd gehad in Florida. Het was super leuk dat Jessica een weekje is geweest en we hebben veel leuke dingen gedaan.
Ik vond het erg leuk om het blog te maken (ook al gaat er veel tijd in zitten).
Maar nog leuker om de reacties van iedereen te lezen!! Bedankt hiervoor!!
Misschien tot de volgende keer!!

de volgende trip gaan we bij Manny's Chophouse eten!! dan is hij vast open!!!




Pancakes!!! Jammie


Was een gezellige zangeres, kon ook goed zingen.

En ook hier stond de Kerstboom.


4 opmerkingen:

  1. Ja is weer ff wennen he hier in de kou!!!
    Maar wat hebben nullie weer heerlijk genoten in Florida.
    En voor je het weet mogen jullie weer.
    Bedankt voor het leuke blog en wie weet in maart weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal inderdaad niet meevallen om hier weer te wennen, wat hebben jullie het fijn gehad. Maar wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie in maart weer gaan. Hopelijk is Manny's in januari open en kunnen we hem proberen. Bedankt voor je leuke verslag en tot een volgende keer of op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke trip hebben jullie gehad, en wat zal het weer dan tegenvallen ja, maar gelukkig mogen jullie snel weer. Bedankt voor de leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen